E-MATERIAŁY Fundacji Edukacja i Wsparcie

Prezentacja edukacyjna - Wesołe pisanki

E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji. Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]

Zajęcia z muzykoterapii - Spotkanie z krasnoludkiem

E-materiał może być wsparciem podczas zajęć z muzykoterapii, prowadzonych z myślą o dzieciach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]

Zajęcia edukacyjne - Kolorowe klocki

E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji. Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]

Filmik edukacyjny - Idziemy do zoo

E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji. Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]

Filmik edukacyjny - Zakupy

E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji. Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]

Zajęcia społeczne - Kształtowanie pojęć dobre, złe

E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji. Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]

Zajęcia edukacyjne - Codzienna rutyna

E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji. Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]

Zajęcia edukacyjne - Jesienne zagadki

E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji. Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]