E-MATERIAŁY Fundacji Edukacja i Wsparcie
Prezentacja edukacyjna - Wesołe pisanki
E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji.
Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]
Zajęcia z muzykoterapii - Spotkanie z krasnoludkiem
E-materiał może być wsparciem podczas zajęć z muzykoterapii, prowadzonych z myślą o dzieciach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej.
Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]
Zajęcia edukacyjne - Kolorowe klocki
E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji.
Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]
Filmik edukacyjny - Idziemy do zoo
E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji.
Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]
Filmik edukacyjny - Zakupy
E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji.
Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]
Zajęcia społeczne - Kształtowanie pojęć dobre, złe
E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji.
Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]
Zajęcia edukacyjne - Codzienna rutyna
E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji.
Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]
Zajęcia edukacyjne - Jesienne zagadki
E-materiał może być wsparciem podczas zajęć indywidualnych lub grupowych. Został on opracowany z myślą o najmłodszych — zarówno dzieciach w wieku przedszkolnym, jak i uczniach klas I–III szkoły podstawowej. Do realizacji zajęć wykorzystano komunikację alternatywną i wspomagającą (AAC), która wspiera proces porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im aktywny udział w zajęciach i wyrażanie własnych potrzeb oraz emocji.
Autor: Fundacja Edukacja i Wsparcie [2025-04-24]